قوانین تاثیرگذاری و اهمیت باور

قوانین تاثیرگذاری و اهمیت باور

قوانین تاثیرگذاری و اهمیت باور و مقدمه ای بر آن

آیا از قوانین تاثیرگذاری و اهمیت باور در زندگی خود مطلع هستید؟ چگونه می توان با یادگیری اصول تاثیرگذاری در زندگی به موفقیت دست یافت؟ با رعایت این قوانین چگونه می توان موفق بود؟ قوانین تاثیرگذاری و اهمیت باور در این مقاله به صورت علمی مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است. هنگامی که صحبت از قوانین تاثیرگذاری و اهمیت باور در این امر می شود، برخی افراد داستان های زیادی از نتوانستن ها و سنگ اندازی ها سر می دهند و از مشکلاتی که  برای رسیدن به اهداف سر راهشان بوده است، سخن می گویند. این افراد عموماً باور دارند که کسی غیر از خودشان در نرسیدن آن ها به اهدافشان مقصر و یا مؤثر بوده است. اما آیا واقعاً چنین است؟ شاید شما هم از همین افراد باشید.پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید

قوانین تاثیرگذاری و اهمیت باور و شرایط عمومی آن

می دانیم که در طول روز همواره افراد زیادی از دوستان، نزدیکان، همکاران و افراد دیگر از مشکلات خود با شما صحبت می کنند. این افراد همواره تلاش می کنند شما را متقاعد کنند که مشکلاتی سر راهشان قرار گرفته که به رغم تلاششان نتوانسته اند موفق شوند. دوستی نقل می کرد که مشکلات اداری فراوان نتوانست سبب شود او کسب و کار خود را ارتقا دهد و دوست دیگری معتقد بود که این مشکلات سبب تعطیلی کسب و کارش شده است. این افراد هنگامی که مردان و زنان موفق را می بینند با تعجب می پرسند شما چگونه موفق شدید؟ اصلا با این شرایط مگر می شود موفق شد؟ مطمئناً این افراد از قوانین تاثیرگذاری و اهمیت باور اطلاع کافی ندارند. در جواب این افراد می گوییم که بهتر است زندگی افراد معروف و موفق دنیا از جمله زندگی محمد علی کلی بوکسور معروف را مطالعه کنند. محمد علی کلی در زمانی که دید بسیاری از مردم دنیا نسبت به دین اسلام مثبت نبود، مسلمان شد و توانست با منش جوانمردانه و قدرت و شخصیت خاص خود محبوب و الگوی بسیاری از مردم دنیا شود. در ادامه داستانی آموزنده از مبارزات این شخص بزرگ می خوانید.

قوانین تاثیرگذاری و اهمیت باور و مبارزه محمد علی کلی

محمد علی از خانواده ثروتمندی نبود و سختی های زیادی کشید تا بتواند قهرمان دنیا و محبوب همه مردم دنیا شود. نحوه ورزش بوکس او درس های زیادی به دیگران داد. می خواهیم در مورد مبارزه ای صحبت کنیم که برای بسیاری از افراد موفق الگو است. شاید با خواندن این مطلب برای شما هم الگوی مؤثری در یادگیری قوانین تاثیرگذاری و اهمیت باور باشد. محمد علی کلی شخصی بود که مسلمان و غیر مسلمان او را دوست داشتند. محمد علی کلی در یکی از مسابقاتش با فریزر کسی که با مشت گاوی را کشته بود، مبارزه داشت. بسیاری او را از جنگیدن منع کردند و گفتند تو نمی توانی او را شکست دهی اما محمد علی فکرش این بود که من بهترینم. در نهایت با این بینش و دریافت صحیح قوانین تاثیرگذاری و اهمیت باور، محمد علی کلی در مبارزه با فریزر به وسیله تکینیک های هوشمندانه ای، حریف خود را شکست می دهد. رقص پا، نترسیدن، مقاومت، استفاده از طناب دور رینگ بوکس برای دفع ضربات، خسته کردن حریف و زدن ضربه کاری تکنیک هایی بود که این بازی را بسیار دیدنی و مثال زدنی نمود.

قوانین تاثیرگذاری و اهمیت باور و الگوهای ذهنی

آیا هنگامی که دوستانتان از مشکلات گلایه می کنند، شما سعی می کنید آن ها را متوجه الگوهای ذهنی اشتباهشان کنید؟ بلی الگوهای ذهنی؛ مقصر اصلی بسیاری از مشکلات که افراد بر سر راه خود می بینند، الگوهای ذهنی اشتباه در این افراد است. مقاله قوانین تاثیرگذاری و اهمیت باور بیش از هر چیز تلاش می کند شما را متوجه تاثیر ذهن خودتان در میزان موفقیتتان کند. مخصوصاً اگر در زندگی سختی های زیادی متحمل شده اید و یا تنها هستید می بایست الگوهای ذهنی خودتان را بر اساس الگوهای افراد موفق بسازید. در ذهن بسیاری از ما یک سری پترن ها و الگوهای غلط هست که فکر می کنیم نمی توانیم مشکلات را شکست دهیم. اما محمد علی کلی یکی از کسانی هست که به بسیاری از مردم موفق دنیا الگو و قالب ذهنی جدید معرفی نمود. باور و اعتقادش این بود که می تواند و در نهایت، باورش او را در مبارزه با حریفی سخت پیروز کرد. هیچ چیز نمی تواند موتور شما را بازدارد اگر خودتان نخواهید. چون خودتان می توانید الگوهای ذهنی تان را تعریف کنید؛ پس برای موفقیت لازم است که قوانین تاثیرگذاری و اهمیت باور و الگوهای ذهنی را دریابید.

قوانین تاثیرگذاری و اهمیت باور و قدرت ذهن

این باور که در این دنیا کسی نمی تواند تو را زمین بزند، به یک بلوغ فکری نیاز دارد. آیا در مواجهه با افکار منفی و ترس هایمان از خود پرسیده ایم که چرا و از چه چیز می ترسم؟ پایان سرنوشت همه انسان ها در دنیا مرگ است. از این بالاتر در این دنیا چه می تواند ما را بترساند. بر اساس مطالعات علمی، دانشمندان ثابت کرده اند که اگر انرژی ذهن یک انسان نرمال آزاد شود، می تواند آب اقیانوس آرام را ظرف ۳ ثانیه به جوش آورد. این است قدرت ذهن انسان. چگونه می توان با دانستن این نتیجه علمی به خود باور نداشت. برای تمرین قوانین تاثیرگذاری و اهمیت باور ، مدام با خود تکرار کنید: تو دنیایی از انرژی و قدرت هستی و میتوانی به هرکجا که بخواهی برسی. هیچ چیز نیست که بتواند تو را محدود کند جز خودت و افکارت! مگر قدرتی بالاتر از قدرت خدا و خود من وجود دارد؟

قوانین تاثیرگذاری و اهمیت باور و قواعد مبارزه

محمد علی کلی در مبارزه با حریف قدر خود یک راه بیشتر نداشت، اینکه بر ترس هایش غلبه کند و خودش را باور داشته باشد. خیلی از افراد در مواجهه با مسائل، احساسی می شوند و می جنگند. در هنر زندگی کردن مبارزه کردن را فرامی گیرید. اینکه برای جنگیدن با کسی، خیلی احمقانه و ابلهانه است که دست خود را رو کنید. کسی که فریاد می کشد اصلا مبارزه کردن بلد نیست. در هیچ مبارزه ای حتی مبارزه تن به تن، شما نباید فقط از جسم خود استفاده کنید. در مبارزات بسیاری دیده شده که فردی هیکلی ۲۰۰ کیلویی و قدی دو متری دارد ولی زمانی که با حریفی از خودش خیلی کوچیک تر مبارزه می کند و می بازد. چرا؟ چون  مبارزه بر اساس افکار و تکنیک های شماست و این که چطور استراتژی داشته باشید. استراتژی شماست که شما را می سازد. اول اینکه نباید بترسید. چون هیجان ناشی از ترس، چشمان شما را کور می کند و شما نمی توانید خوب عمل کنید. مبارزات محمد علی کلی با فریزر و حریفان دیگر را ببینید و درس بگیرید. در مبارزه وقتی مشت به سمت فرد می آید ناخوآگاه چشم بسته می شه ولی محمد علی که همچون حبل المتین مستمندان تاریخ بود در این گونه مواقع با تاکتیک های هوشمندانه پاسخگوی حریف است. نمونه محمد علی در تاریخ ایران، زنده یاد تختی است.

قوانین تاثیرگذاری و اهمیت باور و ایمان به خداوند

این را بدانید که نا امیدی یعنی کفر. به گفته مولایمان علی (ع) “ترس برادر مرگ است.” اگر بترسی خواهی مرد. ترس یعنی خدا نیست. وقتی به خدا ایمان داری چیزی به اسم ترس وجود نخواهد داشت. وقتی کسی تو را تهدید می کند نترس. ترس وجود خارجی ندارد و هیچ چیز نمی تواند کاری کند که متوقف شوی. برخی وقتی برای دیگران مشکل به وجود می آورند می گویند گناه من نیست. مأمورم و معذور. حضرت علی(ع) در نهج البلاغه می فرماید: “هیچ گاه نگویید من مأمورم و معذور. شما همواره در مقابل خدا مسئولید.” محمد علی کلی همیشه می گفت: مهم نیست که چقدر محکم مشت بخوری مهم این است که چقدر محکم جواب دهی. در قوانین تاثیرگذاری و اهمیت باور یاد می گیرد که وقتی بترسید بدتر زمین می خورید. اما وقتی فکر می کنید که قدرتی جز خدا وجود ندارد کسی نمی تواند شما را زمین بزند. یاد بگیرید که فقط روی خود و خداوند حساب کنید. فقط به انرژی، استراتزی و تکنیک خودتان تکیه کنید.

قوانین تاثیرگذاری و اهمیت باور و انتقال حس مثبت

قوانین تاثیرگذاری و اهمیت باور در این نوشتار بررسی گردید. در پایان سخن لازم می دانیم باز هم به شما یادآوری کنیم که کلمه ای به نام شکست در قوانین تاثیرگذاری و اهمیت باور معنا ندارد و تو باید بدانی که با هر ضربه ای که حریف می زند تو می توانی ضربه قویتری به او بزنی. زندگی محمد علی کلی حداقل در رشته ورزشی خودش یکی از الهام بخش ترین قصه های زندگی هست. برای کسی که هر مسئله ای او را می ترساند، زندگی و مبارزات محمد علی الهام بخش است. به مبارزات محمد علی کلی نگاه کنید حریف چگونه عصبانی می شود و او را تهدید می کند. قوانین تاثیرگذری و اهمیت باور را فرا بگیرید و بدانید که بر روی چه چیزهایی سرمایه گذاری کنید. خود را دوست داشته باشد و با ورزش کردن بدن خود را سالم نگه دارید. با انرژی مثبت و یادگیری قوانین تاثیرگذاری و اهمیت باور، ذهن خود را الگوی های ذهنی مثبت برای خود ایجاد نمایید. بر روی قانون جذب، تفکرات مثبت و ارتباطات سالم کار کنید. خداوند همیشه پشتیبان شماست و شما باید برای هماهنگی خود با جهان هستی وقت گذارید.

مقاله های مرتبط :

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments